فوتوگرافی

یادم رفت ...


آن چنان غرق تو بودم که خودم یادم رفتخیره در چشم تو آنقدر که غم یادم رفت
نذر چشمان تو هر شب به حرم می رفتممحو چشمان تو بودم که حرم یادم رفت
بین دستان تو با من دو قدم فاصله بوددو قدم فاصله تنها، دو قدم یادم رفت
خواستم نام تو هر روز به یادم باشدپشت دستم بنویسم... که قلم یادم رفت
کاش میشد به من و حرف دلم گوش کنیکاش باور بکنی حرف خودم یادم رفت


برای دیدن عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک نماید...


مهدی یار
۰۴ خرداد ۹۷ , ۱۳:۵۱
وب زیبایی دارین
همین طوری ادامه بدهید...

پاسخ :

سلام
متشکرم از شما ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عکاسی چیزی بیشتر از یک رسانه برای ارتباط ایده ها است. عکاسی، هنری خلاقانه است.

انسل آدامز
Designed By Erfan Powered by Bayan